Elektronikus ügyintézés

Cégkivonat

Az elmúlt években az a törekvés alakult ki, hogy próbálják a hivatalok egyszerűsíteni az ügymenetet, és arra is rádöbbentek, hogy érdemes mindent online felületre vinni, mert így kevesebb alkalmazottal is el tudják látni ugyanazt a mennyiségű feladatot, így költséget spórolnak meg.
Az első lépés az volt, hogy időpontot az egyes hivatalokban már online is lehetett foglalni, de manapság rengeteg ügyet személyes megjelenés nélkül intézhetünk, ha van ügyfélkapu regisztrációnk.
Ugyanez az átalakulás nem csak a magán szférában jelent meg, hanem a cégek is egyre több szolgáltatást érhetnek el már az interneten keresztül. Ma már pár kattintással lekérhető egy hiteles cégkivonat, vagy épp megnézhetjük, hogy cégünknek van-e valamilyen adótartozása. Az elmúlt évtizedben ezek a feladatok még mind hosszas várakozással járó ügyintézést igényeltek, azonban manapság már ki sem kell mozdulni ezekhez az irodából, illetve otthonról, ha valaki home office-ból intézi a céges ügyeit is.

Az internetes ügyintézés valóban az élet sok területén egyszerűsítette az munkánkat, ezért ha látunk egy újabb elektronikus szolgáltatást, akkor bátran próbáljuk ki, hiszen ezek mind arra szolgálnak, hogy könnyebbé tegyék az életünket, és nekünk időt, energiát és pénzt spóroljanak meg.

Megosztás